Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-07 15:50:01
Koduota  realaus garazo pirkimo sutarties tvirtinimo samata:

Notaro atlyginimas: 100+6+50+17 ------------------tas 50lt ir yra uz sutarties parengima, 6 gal uz kopijas, 100-sutinku ir suprantu-notarui, 17-nepamenu
kompensacija uz patikra registruose-23,60lt
Registru centro darbu kainos dydis-35lt

Priemimo-perdavimo aktas: notaro atlyginimas-30lt+2lt

Nu ir? Neteko matyt, kad 50lt gatveje metytusi, tad pirkdamas antra, nustebau, kad jis 50lt imuso uz "projekta"  Kadangi noriu dar keleta garazu salia nusipirkti, galeciau vel eiti pas ta pati notara. Galeciau atspausdinti lygiai tokia pat sutarti (jo jau kadaise sudaryta), irasydamas kito pardavejo duomenis. Ka jam sakyt ir kuom remtis, jeigu jis prades siaustis?  Rasiu kur panaudot sutaupyta simtine :)