Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-07 10:57:34
kaip supratau skundesi, kad du kartus nulupinejo uz sutarties sudaryma, nors sutartis buvo ta pati sablonine tik pakeisti prikejo/pardavejo rekvizitai. Tokiu arveju galima gi ir pas kitus notarus pasiklausineti kokie ju ikainiai ir kokia tvarka.
Kiekvieno teise rinktis.
PS uz notarinius veiksmus zinoma reikes atsilyginti, klausimas tik koks ikainis ne uz notarini veiksma.

T:)