Tema: Re: algu nemokejimas..
Autorius: VNO
Data: 2009-02-19 18:14:34
> nu blia. be kitu zhmoniu vadybininku parduota produkcija arba neegzistuos,
> arba klientas ju negaus. T.y. pardavimai neimanomi.
> p.s. visur buna ishimchiu.

pagrisk arba paaiskink placiau.
pardavimai gali buti neimanomi del technbiniu kliuciu -valstybes reikalavimu, apskaitos, ar pvz logistikos nebuvimo ir t.t.

pardavimas - procesas, kuri atlieka pardavejas. visi kiti nera pardavejai.
visi kiti procesai reikalingi tam procesui uztikrinti pelno nesukuria, jei ji ___mazina___.

nes mano manymu yra tik du variantai (nesigilinant i technine klausimo puse):
1-as: parduodi be papildomu sanaudu (sekretore, valytoja ,sandelininkas ir t.t.) ir gauni pelna.
2-as: parduodi su papildomis sanaudomis, kad pasiekti didesni pelna nei 1-ame variante.

manau daugelis cia painioja papildomu sanaudu dirbanciojo asmens nauda ir jo bendraja funkcija.
tai, kad jis dirba naudinga iimonei - yra jo tiesiogine pareiga. jei bus kitaip - lauks is darbo.

jei jis sugalvos optimizauoti savo darba ir tokiu budu mazinti savo sanaudas - tai cia jau bonusas jam ir tik nuo valdzios priklauso ar uz tai jis gaus papildoma nauda sau.

VNO