Tema: Re: algu nemokejimas..
Autorius: Laura
Data: 2009-02-17 20:00:17
Darbotojas - tai ne tik sąnaudos, jis gi ir pelną neša. Kai "tokia realybė" - man atrodo svarbu ne sąnaudas mažinti, o keisti santykį tarp išlaidų/pajamų. Negaila ir 10 proc padidinti atlyginimą, kad ir kokia krizė būtų, jei nuo to darbuotojo nešamas pelnas padidės 20 proc. Negaila ir naują darbuotoją priimti, jeigu jis savo išlaidas su kaupu atidirbs.
O siaurai žiūrint ir visur tik taupant, tai sutaupysi sakykim 10 proc algų, o darbo našumas kris 20 proc - kokia nauda iš to?