Tema: Re: algu nemokejimas..
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-17 21:43:40
tai va kadangi tokiu planu nebuvo tai gaudavau viska oficialiai ir tas buvo
sutartyje - be jokiu bonusu ir pan. tiesiog algos dydis sutartyje. o dabar
sumaste pataupyti ir pasiule alga ~60% mazesne + bonusai. ka tik pasirasiau
pora sutarciu kas imonei atnesa pelno "siek tiek" ir gal man kliutu kaip
bonusai prie algos - bet mano naujoji atlyginimo sistema nenumato man bonusu
jei mano sutartyje nera mano produktu nes bonusai ne pagal tai ka parduodi o
pagal tai uz ka tu atsakingas. Taigi visvien liks tik ta mazesne alga be
bonusu. Parduoti mano produktu praktiskai sansu labai mazai - statyba stovi,
niekam nauju automobiliu nereikia. o remonto paslaugos, nauju detaliu
pardavimai - ne mano atsakomybej. o parduoti juos turiu del bendro imones
pelno ir naudos. tai kaip ir skaitosi man algos nesumazino, tik sudare
salygas uzsidirbti suprasdami kad to neimanoma padaryti:)