Tema: Re: algu nemokejimas..
Autorius: VNO
Data: 2009-02-18 12:00:42
> Darbotojas - tai ne tik sąnaudos, jis gi ir pelną neša.

Labas rytas :D
tik pardavimu personalas nesa pelna, kiti tik teikiapaslaugas uz tam tikra mokesti.
Koki pelna dar nesa sekretore, personala vadybininkas ar pan.?

>Kai "tokia realybė" - man atrodo svarbu ne sąnaudas mažinti, o keisti santykį tarp išlaidų/pajamų. Negaila ir 10 proc padidinti atlyginimą, kad >ir kokia krizė būtų, jei nuo to darbuotojo nešamas pelnas padidės 20 proc. Negaila ir naują darbuotoją priimti, jeigu jis savo išlaidas su kaupu >atidirbs.

cia visikai sutinku. Tas tiesa ir tatisykle galioja visada, krize cia ne prie ko.
jei darbuotojas gali daryti pelna, taigerai:)

> O siaurai žiūrint ir visur tik taupant, tai sutaupysi sakykim 10 proc algų, o darbo našumas kris 20 proc - kokia nauda iš to?

Jei taupant krenta nasumas, tai tokia problema reikia spresti.
Jei zmogaus nasumas krenta - o jis "tipo dirba" ir niekonesako, tai tokius "partizanus" reikiastatyti prie sienos.

VNO