Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-12 20:35:40
chia tu neteisus:)
ash pvz dirbu estijos ymoneje - alga gaunu i hansa - kodel, todel kad
pavedimas jiem ish savo estishkos hansos i mano lietuvishka hansa kainuoja
man rods 2 litai (gal mazhiau), kai i belekuri kita lietuvos banka - 80
(berods).. gal but neprieshtarautu pervedinet i kita, jei ta dengchiau ash
pats, bet shtai pvz permeta pinigus uzh komandiruote i kokia klaipeda, ar
pirkta ta ir ta firmai (atneshu saskaitas, perveda pinigus).. ir ka, uzh
komandiruote i klaipeda - sakykim 40 lt (ar uzh pvz kompaktus) ish ju ash
gaunu dar - 40 bankuj:)
ash neverkiu, nes hansos korta turejau seniai, ji man patinka tuo, kad joje
galiu laikyt beleka belekokia valiuta (na, bent jau kazhkada joje kabejo
litai, baGsai, eurai ir latai ir viens kitam nemaishe, jokio priverstinio
konvertavimo - sebo korteles (mano zhiniomis) to neturi.. + man patinka, kad
pasidares pervedima ish vienos kortos i kita, ar valiutos konvertacija ash
tuos pinigelius gaunu mygam, o ne kaip sebe po paros.. jei ne savaitgalis..
bo savaitgaliais pinigelius ish saskaitu neshiojanchios bezhdzhioneles
ilsisi ir skaipina mamai i drambio kaulo kranta...

">