Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-10 11:19:50
Katik savo buhalteres pasiklausiau:
"neturiu nei moralinio nei teisinio pagrindo nurodyt kaip gauti pinigus"
taigi, rasai rastiska prasyma: "prasau pervesti mano atlyginima i mano
asmenine saskaita nr ......."
cia yra tik buhalteres tingejimas. beje kas klauset del atlyginimo kitur
- jei susitarsit su buhaltere tai velgi, "prasau pervesti xx litu i mano
dukters vardas pavarde asm.kodas saskaita lt....."