Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-09 18:21:19
cia kazkoks nusisnekejimas yra.. juk pervedimas i kita banka kainuoja
jei gerai atsimenu 80 centu, ne 80 litu. nu tegu nuraso tuos 80 centu is
  darbuotojo....
visa kita yra totali nesamone. niekas negali versti darbuotojo rinktis
kokio banko paslaugom naudotis. gali darbdavys kartu su banku
pasiulyti!! geresnes salygas, bet jei as nenoriu ir atstokit.
dar man idomu, ar cia kur nors nurodyta ar ne, bet jei as atnesciau
rastiska prasyma direktoriui, kad noriu gauti atlyginima grynais ir ne
kitaip, ar jis turi teise atsisakyt? manau ne, nes as galiu isvis
nesinaudoti banku paslaugomis ir netureti saskaitu/korteliu. gaunu
pinigus i kisene, o ka su jais darau ne darbdavio reikalas. ir ne mano
bedos kaip buhalterei pinigu issiimt, ar i banka eit ar ka daryti...