Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-09 17:39:57
Nu as tikrai nesuprantu zmoniu kurie metosi dali ten dali ten, kazkuri
menesi dar isvis kazkam treciam.. cia absurdas.
Bet jei as 2,5 metu gaudavau alga i viena saskaita nu bukit malonus mokekit
ir tliau i ja. o jei neglita atsiskaiciuoti to 1,2LT is manes tai duokit
grynais jei jau netinka kito banko saskaita