Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-02-08 22:05:53
Ha! Dirbu nemazoje imoneje. Visi darbuotuojai turi belekur saskaitas.
Buhalteriams yra dzin, nes jie suveda IBAN numeriuka ir jiems vienodai
koks tai bankas...
Butent tam tas IBAN ir buvo sukurtas - visiskai unikaliai identifikuoja
saskaita.

Cia lygiai taip pat, kaip seni buhalteriai bijo laisvos PVM saskaitos
fakturos formos. Tai, as manau, yra senu, nesiadaptuojaciu zmoniu, marazmai.

Ateis nauji buhalteriai, zinos kad problemu isvis nera uzrasyti IBAN +
Varda Pavarde + Suma + Paskirti. Ir tai nesikeicia jokiam bankui
Lietuvoje, bei visoje Europoje.

(Manau, kad mano darbdavys nepriestarautu, jei saskaita tureciau
Svedijoje :) IBAN yra IBAN jiems.)