Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: SK
Data: 2009-02-08 11:18:52
As ir manau, kad cia banko iniciatyva tokie dalykai. Pats esu gaves SEB'o
pasiulyma. Principas turbut toks, kad imone turi saskaita banke, pateikia
tik bankui sarasa su darbuotoju atlyginimais ir bankas atlieka visus
pervedimus. Aisku, tai patogumas ir palengvinimas, taciau jei darbuotojas,
kaip minejo, turi paskolas/isipareigojimas, tai kaip ji dabar versti per
prievarta? Arba gal naujasis bankas noretu refinansuoti paskola, pvz.
geresnemis salygomis :) ??