Tema: Re: Del atlyginimo mokejimo
Autorius: Anita
Data: 2009-02-09 10:34:08
manau yra skirtumas, jei taip daro
skaiciuoja gi kompiuterinem programom, ne rankomis
kai suvedi visas algas, paskaiciuoji visus mokescius etc, tada suformuoji
pervedima i nurodyta banka
as nezinau, ar leidzia, ir kiek ten "vaznios" pervedineti skiringas algas i
skirtingus bankus. nes tada reikia atskirai isrinkti visas mokamas algas i
viena banka surusiuoti, kitas - i kita.. cia toks , sakyciau, rankinis
darbas gaunasi..

negi sunku is hanzos persivesti visa alga internetu i SEB?

p>S buhaltere nedirbu ;)