Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: iNika
Data: 2010-09-14 07:43:06
Jonas Sergejenka rašė:
> Na, dėl "auklėjimo" visada visada požiūris bus nevienareikšmiškas. Taip, norisi būti geru tėvu (išmokinti atžalą), bet noris ir būti tiesiog geru tėvu (mylėti taip, kaip išties myli).
> Man šitas klausimas jau 15 metų stovi durklu prie kepenų, Hamletui jau nebestovi. :)
>
> J.

auklejimas auklejimu, bet gali but ir kitokiu priezasciu "issukt"
vairavusi asmeni, pvz, jei tai pradedantysis, juk, atrodo pagal naujus
istatymus, jeigu naujokas "prisigaudo" pazeidimu per 2 metus, jam lyg
reikia perlaikyt teises? (niuansu nezinau) kuomet patyrusiam vairuotojui
tai grestu tik bauda... gal klystu? del tokios priezasties gal ir verta
"issukt" zmona ar broli