Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: iNika
Data: 2010-09-15 05:19:15
Jonas Sergejenka rašė:
> Pavarot...
> Per prievartą įsūdytas "liudijimas apie sugebėjimą" paties "sugebėjimo" tobulesniu nedaro!
> Tai tas teises jau ir atimti reikėtų, jei vairavimas yra kančia. Argi gali nekenčiamas darbas būti atliktas bent kiek geriau nei "patenkinamai"?
> O reikalavimai vairuotojui kelyje (mano įsitikinimu) turi būti nepalyginamai aukštesni, nei "patenkinamai".

brrr, biski nesamone, mane pvz. mama priverte issilaikyt tas teises
iskart po mokyklos... sumokejo ten, bla bla, man tikrai tas buvo kancia,
nei norejau, nei ka. Po to, kai pradejau normaliai vairuoti koki pusmeti
irgi buvo kancia, daba gyvenu ir dziaugiuosi tuo, ir mamai dekoju, ir
vairuot man afigenai patinka - ne viskas, kas is pradziu atrodo kancia,
po to kancia lieka, kartais ir geriu patampa, o mano aprasyta situacija
yra retorine, gali but tarkim ir atvirkciai, ar dar kaip nors...
asmeniskai dabar mamai rankas buciuoju, kad savo laiku priverte mane,
neismanele, ta padaryt...