Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: nu blyn
Data: 2010-09-16 08:40:54
Kad dviratininkai labiau saugotusi nereiskia kad jie nevienareiksmiai eismo
dalyviai. Jei as vaziuoju su masina man baisesnis bus kamazas uz dvirati.
Dviratininkas irgi galetu labiau saugoti savo sveikata. Nes po avarijos gali
buti jau nebesvarbu o jis visgi buvo teisus ....
Pvz vakar aplenkiau dviratininka kuriam shiknoj ar tai prie sedynes raudona
lempute mirksi. Va tokiems didelis pliusas.
O kai shialia kauno chia ankschiau numuso negyvai dviratininka, kuris buvo
apsirenges komufliazu .....
Arba kaime dviratininkai ne tik kad sunkiai pastebimi, bet dar ir sunkiai
prognozuojami, ar gere ar negere jie vistiek svirduliuoja.