Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Trolis
Data: 2010-09-14 00:13:40
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
news:i6lrn3$aom$1@trimpas.omnitel.net...
> O si KET punkta prisimeni? 133. Vairuotojas privalo vaziuoti nevirsydamas
> leistino greicio. Pasirinkdamas vaziavimo greiti, vairuotojas turi
> atsizvelgti i vaziavimo salygas, ypac vietoves reljefa, kelio ir
> transporto priemones bukle ir krovini, meteorologines salygas, taip pat
> eismo intensyvuma, kad galetu sustabdyti transporto priemone iki bet
> kurios is anksto numatomos kliuties. Jis turi suletinti greiti ir
> prireikus sustoti, jeigu to reikia del susidariusiu aplinkybiu, ypac kai
> blogas matomumas.

Ar tu dviratininke suvoki ka as sakau? Ar smegenys nuo valstybinio
ventiliatoriaus taip isdziuvo, kad tau jau vaidenas, kad visi vairutoojai
tycia vaziuoja ant pesciuju, o kiekvienas tikras dzigitas tik ir stengias
ivaziuot i transporto priemone, kuri daro nusizengima, nes tokiu atveju jis
yraodys kas yra KET?

As sakau, kad tie zmones taip elgiasi del to, kad jie nevairuoja
automobilio. O apie varuotojus isvis ne zodzio nesakiau, tai cia ko man ta
KET kaisioji?