Tema: Re: Q. Bauda su foto
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-14 17:18:26
ufonaut rašė:
> Nu vat ir matosi kad nifiga nesupranti kas yra tikimybe. Abiem tavo
> paminetais atvejais atsakymas vienas ir tas pats - taip. Todel visi
> sitie tavo paistalai yra beverciai.

A, tai čia aš nesuprantu (o ne tie 5-6, kuriems šviečia, kad tai totalus
bullshit)...
Tu matai, būdamas, pagal tave, dalinai (pusiau) teisus, aš, pasirodo,
nifiga nesuprantu, kas yra tikimybė...
O tu būdamas 2x teisesnis, jau dafiga supranti...? ;-)
Nenori paburti, kaip konkretus atvejis gali būti tikimybiškai lyginamas
su kitu konkrečiuoju atveju...? Aha...

> Ar nepamirsai, kad zmoniu grupe gali isguldyti trecias pasaulinis? Arba
> kiekvienam po viena zaiba. Zodziu, diskusija beprasme.

Per metus neišguldė? Neišguldė ir per 50? Per 100? Jei gyveni remdamasis
patirtimi, o armagedono papėdėje, tai pasikliauti/pasiremti
kokybine/kiekybine statistika (bent keliems metams į priekį) neturėtų
būti jokia problema. A, tiesa, paskolos neėmei, ar galvoji, kad bankai
išsidūrė, nes visi jie užsilenks per artimiausius 20 metų per pasaulio
pabaigą? :-)