Tema: Ats.: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-18 17:28:51
Aš suprantu taip - yra paklausa, yra ir pasiūla. Jei nebuvo pasiūlos, nebuvo ir paklausos, nes nerūkantys visada leisdavosi į kompromisus. Jei būtų buvę norinčių nerūkyt daugiau, būtų rūkantys leidęsi į kompromisus, jei būtų norėję eit į nerūkančių barus, teisingai? Nes juk verslas visada orientuojasi į paklausą. Tad jei verslui nerūpėjo, tam buvo priežastys.

Kas dėl dabartinės situacijos, tai mane ji dabar irgi tenkina iš patogumo pusės. Gal dėl to, kad į barą susiruošiu eit retokai, skirtingai nuo savo jaunystės. Bet štai iš teisingumo pusės (ne teisės) man tai nepatinka, nes dabar rūkantieji yra nuskriausti. Kažkas turbūt jau pagalvojo "1:1", ane? :) Ir skriausti juos dar labiau draudžiant rūkyti ir gatvėje, "gryname" ore, tai jau išvis absurdas. Nes tada reiktų drausti ir automobiliams važinėti šalia šaligatvių - juk išmetamosios dujos irgi kenkia sveikatai.

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų news:i4gluj$kbc$1@trimpas.omnitel.net...