Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Doc
Data: 2010-08-17 09:55:56
Taip kaip tu rašai dažniausiai nebūna netgi tais atvejais, kai auką ir nusikaltėlį gina skirtingos policijos, kurios abi gali karo kaštus externalizuoti, t.y. priversti už karą sumokėti kitus žmones. Jei reikės už karą mokėti iš savo kišenės ir prarasti klientus, kuriems nepatinka nei kariauti, kariauti bus dar mažiau paskatų nei kad yra šiandien.

Apskritai pasaulio istorijoje nėra buvę atvejo, kad privati įmonė iškilus nesutarimui su klientais arba konkurentais būtų pradėjusi karą, tai nėra jokio pagrindo manyti, kad nesant legalaus reketo karų būtų daugiau nei kad yra šiandien.

--
Doc