Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-18 09:12:01
Palauk - policija mano, asmenine. Turiu tukstanti gerai ginkluotu gavriku -
kalašais, granatomis, etc. Menesio biudzetas kokie 4-5 mln. litu -
ivertinant tokios armijos galimybes diegiant savo morale ir standartus -
netaip ir daug. Tariasi jie vien tik su manim - nieko jie nederins su tavo
chebra. Dar tiesa moku 1 mln. litu kaimynines valstybes policijos vadui,
kuris nelabai myli "pribaltov fashistov" ir iskilus didesnem problemom zada
atsiust mano problemu sprendimui nedideli lektuvnesi ir kokius 20 tanku.