Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-17 12:29:47
taip taip, žinom tave, seną anarchistą. Kaip sekasi kurti savo izoliuotąją gerovę mūsų demokratų-banditų valstybėje?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i4dk3g$mdp$1@trimpas.omnitel.net...
Į argumentą, kad negalint teisėtai externalizuoti smurto kaštų smurto būtų daugiau jau atsakiau, ir tu sutikai, kad taip kaip rašai dažnai nebus, todėl nematau prasmės kartotis.

Jei kam nors įdomu (tau jau seniai aišku, kad neįdomu) išgirsti daugiau argumentų kodėl nebūtų taip kaip Linas sako, gali paskaityti ir pažiūrėti nuorodas čia http://daviddfriedman.blogspot.com/2010/07/anarchy-and-efficient-law.html

--
Doc