Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-17 16:18:04
tai pala, tu nepalaikai akcizu, kuriu tikslas yra mazhinti rukanchiuju kieki, tuo pat metu veikdamas kaip draudimas padidejusiems susirgimu kiekiams shalint, bet palaikai tiesiogini draudima rukyti, terora ir jegos primetima, nes mat tau tai gali kenkti (kai lauke tu tiesiog gali paeiti shiek tiek i shona) - sakychiau kaip minimum truksta nuoseklumo shioj pozicijoj.

ir "Ne, aš nemanau, kad kas nors pagrįstai gali kitiems žmonėms nurodinėti ką jiems daryti su savo kūnu ir savo daiktais." Reishkia tu nepalaikai rukymo draudimo, nes ash savo noru zhaloju savo kuna uzh tai jau sumokejes draudima (akciza) uzh galima nashta mokeschiu moketojams ir valstybei, jei visgi mano shis veiksmas sukels problemu ne tik man, bet ir valstybe mane tures gydyti... ar visgi palaikai, nes tavo teiginys "Ne, aš nemanau, kad kas nors pagrįstai gali kitiems žmonėms nurodinėti ką jiems daryti su savo kūnu ir savo daiktais." automatishkai netenka prasmes, jei jis susiduria su _tavim_ ?:)
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i4e0et$c7o$1@trimpas.omnitel.net...
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:i4e00j$bdu$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tu palaikai, kad jegos strukturos ir valdzhia turi pina teise nurudineti zhmonems ka jiems galima daryti ir kaip save zhaloti.

Ne, aš nemanau, kad kas nors pagrįstai gali kitiems žmonėms nurodinėti ką jiems daryti su savo kūnu ir savo daiktais.

> Tu palaikai, ir eutonazijos uzhdraudina, nes ji gali zhaloti trechiuosius asmenis?

Ne, aš nepalaikau draudimo daryti žmonėms su savimi ką jie nori. Patiems ar nusiperkant (ar gaunant nemokamai) kitų pagalbą nėra skirtumo.

> O ar palaikai akcizus, juk jie irgi kazhkiek atbaido zhmones nuo rukymo ir galimo "taves zhudymo" piktaisias dumais laisves alejoje?

Nesuprantu kas per klausimai. Aišku, kad atiminėjimo pinigų už tai, kad perki trečiai šaliai nepatinkančių augalų suktinukus, nelaikau pagrįstu.

--
Doc