Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: BigM
Data: 2010-08-17 17:00:56
Nesileidau į detales, bet aš būčiau tiesiog už tai, kad nerūkantys galėtų
įtakoti rūkančius, t.y. gerbiantis kitus rūkantis, visų pirma atsiklausia,
ar jis netrukdys nerūkančiam. Tai va, galėtų būti galimas ir atvirkščias
variantas, kad tu pasakai, jog jų rūkymas tau trukdo ir jie turėtų tai
priimt ir neberūkyt. Jei rūko, tai gali jau į administraciją kreiptis, kurie
turėtų tą reikalą sutvarkyt. Jei nesutvarko, rašai skundą, o jie gauna baudą
(didelę baudą).

Dėl smurto tai čia dviprasmė situacija gaunasi. Anksčiau būdavo stovima už
savo garbę, dažnu atveju pats turėdavo atstovėt. Po to prasidėjo visokios
policijos, asmens teisės, teismai. Daėjom iki visiškų absurdų, kur
reguliuojami, rodos, elementarūs žmogiški santykiai - ir dar bėda ta, kad
neįmanoma vienareikšmiškai teisingai aprašyt, jog visiems būtų gerai ir
teisinga. Neveltui ir norisi kuo toliau atsiribot nuo tokios debiliškos
santvarkos... :(