Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-17 10:47:34
Nesutinku, kad to nebus dazniau. Turedamas muosava policija, kuri bus
geresne ir brangesne uz tavo, tikrai leisiu sau daugiau. Pavyzdziui
nuspresiu, kad tu privalai mieste  vaiksciot su zvaigzde ant nugaros ir ne
saligatviu, o kelkrasciu, nes kitaip pazeidi man priimtinas morales normas.
Nesutiksi - mano policija privers.