Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: BigM
Data: 2010-08-17 17:07:47
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:i4e4gj$jj5$1@trimpas.omnitel.net...
> Kai tuo tarpu aš, kabake, negaliu užsakyti, kad aplink mane esantys
> staliukai nerūkytų.

Va, ką ir minėjau savo ankstesniame poste. Esmė ta ir yra, kad užtektų
įvesti elementarią tavo teisę pareikalauti, jog šalia esantys nerūkytų
(vadovaujantis protingumo kriterijumi, nes galima prieiti iki to, kad 10
metrų spinduliu norėsi uždraust - kita vertus su sąlyga jei tinkama
ventiliacija įrengta) su neišvengiama pasekme jei to nevykdytų (pvz.
nubaudžiama įstaigos administracija).

Iš kitos pusės, tokiu atveju patys kabokai susitvarkytų, nenorėdami
kivirčų - pvz. suskaidytų į rūkalių, nerūkančių ir mišrią zonas (mišrioje
galiotų nerūkančių teisė pareikalauti per administratorių nerūkyti gretimo
(-ų) stalelio (-ių) ).