Tema: Re: rūkymas viešoje vietoje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-17 15:40:51
tai tu palaikai, kad jegos strukturos ir valdzhia turi pina teise nurudineti zhmonems ka jiems galima daryti ir kaip save zhaloti. Tu palaikai, ir eutonazijos uzhdraudina, nes ji gali zhaloti trechiuosius asmenis? O ar palaikai akcizus, juk jie irgi kazhkiek atbaido zhmones nuo rukymo ir galimo "taves zhudymo" piktaisias dumais laisves alejoje?
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i4dvlp$ape$1@trimpas.omnitel.net...
Nežinau ką turi bendro anarchizmas su utilitarizmu, bet nepamenu, kad kada nors būčiau sakęs, kad gadinti mane ir mano turtą turėtų būti legalu.

--
Doc