Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-18 15:44:35
Norimas rezultatas kaip nors pabaigt visa tai.
Kolegos ir vadovybe toj pacioj pusej, is esmes norima padeti zmogui toliau
normaliai bendrauti ir dirbti. Zmogus atsisako bet kokios pagalbos, su
kolegom nebendrauja, pareigas atlieka ir mano esant viska aukstumoj
(sizofrenija ar dar velnias zino kas). kankinasi zmones jau nuo 2009
lapkricio menesio bangomis, tai geriau tai blogiau.

P.S. Esminis momentas - cia tik nekuriems atrodo, kad valstybes tarnyba -
rojus zemej, nieko nedarai ir babkiu kruvas gauni. Gal reik pasiulyt ateit
padirbet?