Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-18 10:40:29
aga, ir tuoj pat pripučia visokių NT burbulų su savo niekuo nepadengtais pinigais - kas iškreipia realią padėtį.
Tavo žodžiai man asocijuojasi tiesiog su LB sprendimu išmestį į apyvartą dar kokia 20 mlrd atspausdintų popieriukų su pavadinimnu "Litas" - nepadengiant jokiais pasyvais Šveicarijos lobynuose.

O dėl analogijos tarp vyro ir žmonos - sukuriamas produktas (valgis, rozetė), kuris ir turi būti įskaitytas į šeimos "turtėjimą".

Trečia vertus - apie materialių ištelkių pirkimą - tame ir yra problema, kad perkami ne IŠORINIAI materialūs ištekliai, o tiesiog be proto užkeliama vidinių produktų kaina.
Tarkim žmona gamina pietus, vyras jai už darbą moka 5Lt, sūnus - 5 Lt, duktė - 3 Lt. Bet sūnus nusprendžia, kad jam ėsti per mažai, ir vietoj to, kad pakeisti tūlike lemputę už 2 Lt, nuvaro pas kaimynę Jefrosiją, patvarko ją, gauna 200Lt, ir tada parsivelka namo. Ir ką gi jis daro? Prašo mamos, kad jam valgyti padarytų ne už 5Lt, o už 20Lt.
Be abejo, mama mato biznį, ir ima visą dieną gaminti sūneliui super-pietus už 20Lt. Bet tėvas ir dukra, visą dieną paxalinę namuose, neturi iš ko pakelti kainą (konkuruoti su sūnum), ir sėdi alkani.
Taigi, sūnus paėda, ir toliau drybso namuose, tėvas, visą dieną šveitęs tūliką už 5 Lt, dabar alkanas dar pyzdina keisti vonioj lemputę už 2Lt. Bet aišku alkanas, darbas nesiseka, užtrunka ilgai. Kai pakeičia, gauna dar 2Lt, bet NĖRA KĄ ĖSTI už tuos 7Lt...

Rezultate - sūnelis sotus krapšto maušį, mama vietoj 13Lt už pietus gavo 20Lt (praturtėjo 7Lt), tėvas arė dvigubai, irgi turi 7Lt, bet nėra ką pirkti už juos (pietūs tai dabar kainuoja 20Lt - sūnelis juk diktuoja kainas). Sesuo visai sėdi kamputyje ir žiūri į mamą alkanomis užverktomis akimis....

J.