Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Vinetu
Data: 2010-08-18 14:48:58
Sutinku, didziuotis nera kuom ir nesididziuoju, atvirksciai - baltai
pavydziu sugebantiems gyventi Lietuvoje.
Ekonomikoje gaudaus dar maziau nei pats, bet kalba ne apie tai buvo.
Emigracija naturalus dalykas. Matai, nemazai dalis pinigu uzdirbtu
uzsieniuose, keliauja Lietuvon investiciju pavidalu.
Nesvarbu kas tai butu, ar butas, ar zemes lopinelis, ar namas. Zmogus
investuoja i savo ateiti. 9 is 10 mano pazystamu lietuviu emigrantu, isigijo
NT tam, kad laikui atejus turetu kur grizt.
Dauguma nori atgal i Lietuva, tiesiog siuo metu Lietuvai ir jiems geriau,
kad jie emigrave. Maziau bedarbiu, maziau reikai pasalpu moket, bankam uz
skolas nereikia marinuot NT ir t.t.
Galetume be galo diskutuot sia tema prie kokio neprasto brendzio butelio,
bet kaip sakiau si tema ne apie tai :)