Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-18 14:12:16
Eeee, kolega, jūs neminėjote, kad uždirbate svečioj šaly.
Čia tokiu atveju yra kiek kitaip, ir labai didžiuotis nevertėtų.

Neteisinga galvoti, kad Airijos pinigų antplūdis Lietuvon yra labai geras daiktas. Aš ekonomikoje nedaug žinau, bet, mano manymu, vidinė pinigų cirkuliacija yra labiau sektinas dalykas, nei dirbtinės injekcijos iš išorės.
Kaip tai vyksta realiai:

- tu dirbi Airijoje, ir jiems sukuri kažkokį gėrį, tuo stiprindamas jų BVP;
- uždirbtos babkės iš jų išvažiuoja, o tai reiškia, kad jų rinkoje turimų pinigų vertė auga paslaugų/prekių atžvilgiu, t.y., produkcijos kainos smunka (ar bent jau nekyla labai drastiškai, nes defliacija, kiek girdėjau viena ausimi, irgi yra negerai);
- babkes leidi Lietuvoje, kurios yra nepadengtos visiškai niekuo. T.y., tas pats, kaip kastum iš gelmių aukso luitus sau vienas paslapčia.
- Visos tokios nepadengtos darbu babkės sėkmingai gamina visokius NT burbulus, skatina Lito infliaciją, ir tt. ir pan.

Taip kad, jei dirbate užsienyje, būkite malonus, ir babkes leiskite užsienyje. Mums tokių nepagrįstų perkamųjų galių išdidėjimas šalies viduje yra nelabai geras daiktas. :)