Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Vinetu
Data: 2010-08-17 20:03:05
> O kas neaisku. Jei jau toks telepatas, kad zinai,kas kur tinginiauja ir
> neatidirba savo piigu, tai shie klausimai tau turetu buti kaip tirs
> pirstus apmyzt. Ar cia biski sunkiau?

O, as dar ir telepatas :)

> Taip. Ir sumoki prekes kaina. Ish kurios PARDAVEJAS atskaiciuos PVM ir
> PARDAVEJAS sumokes skirtuma tarp pirkimo ir pardavimo PVM.

O maksima is kur gaus tu pinigu sumoket tam pvm skirtumui? As duosiu. Jei
pirkciau bulves pas bobutes kaime, biudzetas nukentetu ar ne?
Nebutu gi iplauku nuo pvm skirtumu. Tai nelogiska manau sakyt, kad pirkdamas
miltus maksimoje as neinesu nieko i biudzeta. PVM paminejau siaip, pirmas
ant liezuvio atejes mokestis :) Yra gi ir kitokiu visokiu :)
Todel, jauciuosi teisus isreiksdamas nepasitenkinima kai zmogus raso is IP
kuris priristas prie valstybines istaigos, raso darbo metu ir visiskai su
darbu nesuristu klausimu (pats taip sake, kad cia kita kontora).
Zinoma, as galiu but neteisus, bet is mano turimu faktu persasi butent tokia
isvada. Savo akimis nemaciau zemes is kosmoso, bet is mano turimu ziniu
tikiu, kad ji apvali.