Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-18 11:57:23
Oj, net neabejoju, kad valstybei pareis pzdc. Čia dar krizės pradžioje aš burbėjau, kad Kubilius nesąmoningai prisikabino prie autorinių mokesčių, o pamiršo patį geriausą arkliuką - PVM. Kadangi apie 55% (o gal ir daugiau) LT biudžeto atkeliauja būtent per PVM, tai toje vietoje ir reikėjo pakelti nuo pat pradžių, iki 21-24%. Ir nors šėšėlis padidėtų, bet surenkama suma (tikėtina) būtų leidusi išsikrapštyti dar greičiau.

O tu dar klausi, ar nieko tokio, jei vartojimas sustotų. Tai čia ir yra visko variklis. Lietuvoje krizė galvoji dėl Amerikos žydų kilo? Nea. Ji kilo dėl panikos. Kažkas vimtelėjo, kad "vai vai vai, krizė", ir tada visi žmonės savo pinigus UŽSPAUDĖ. Na, argi ne taip buvo, prisimink? Anksčiau algą pragerdavo-praėsdavo, o kai kažkas pasakė "krizė" - užspaudė savo vartojimą. Na, ir tuo pačiu sėkmingai sau duobę iškasė. Nes jei tu nustojai vaikščioti į Maksimą, tai ji nustojo pirkti iš tiekėjų, tiekėjai negavo pinigų, produkcija įšaldyta, pelno nėra, tai nėra už ką ir naują namą statyti.
Jei nėra, kas statosi naujus namus, tai plytelių klojėjai su 9 metų mokyklos stažu negavo laisvų pinigų naujai Lagūnai nusipirkti. Jei Lagūnos dūla salonuose, tai joms ir padangų keisti nereikia, ir dėl to pas tave į servisiuką nebeatvažiuoja klientai su pinigais, ir tada tavo servisui pzdec.
Nors realiai, tiek tavo kišenėje, tiek tavo serviso darbuotojų ir jų žmonų kišenėse glūdi praėjusio mėnesio alga, kurią tu pagailėjai išleisti. O tai ir privedė prie tavo paties darbo praradimo.

Čia filosofiškai biškį.:)