Tema: Re: Nevisai su protu draugaujantis kolega
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-17 19:49:36

> Idomus tavo pokalbio budas :) Vis iterpi laiks nuo laiko "lempinius"
> intarpus :)
> Tai as kitu pinigus skaiciuoju, tai tu klausi apie mano sumoketus
> mokescius, Kedi ir kashi :)

O kas neaisku. Jei jau toks telepatas, kad zinai,kas kur tinginiauja ir
neatidirba savo piigu, tai shie klausimai tau turetu buti kaip tirs pirstus
apmyzt. Ar cia biski sunkiau?

> Be bajerio. Nesuprantu tada (nesergu fobija kazko nesuprast). Va nueinu as
> i maxima ir pamojuoju 2 str. 24 punktu ir pasakau, kad PVM as nemokesiu?

Taip. Ir sumoki prekes kaina. Ish kurios PARDAVEJAS atskaiciuos PVM ir
PARDAVEJAS sumokes skirtuma tarp pirkimo ir pardavimo PVM.