Tema: Re: Tai privalomas sveikatos draudimas?
Autorius: Junda
Data: 2010-04-01 00:21:57
Ta darbuotoja neatrodė labai kompetentinga. Bet, sakykim, mano įspūdis
buvo klaidingas ir ji teisi. Kita vertus, toks pareiškimas klausėjai
kaip 'Tai jūs vienąsyk apsispręskit, ar jūs nuolatinė ar nenuolatinė
Lietuvos gyventoja?' Žmogus tai pasimetė, aš kadangi buvau tik
stebėtoja, tai pasakiau, jog ji gali apsispręst, bet prašom paaiškinti,
kaip tą apsisprendimą įforminti, kad jis būtų oficialus. Ir čia
įdomiausia dalis: pasak tos darbuotojos - NIEKAIP. Nieko nedaryt, nes
jei negyveni Lietuvoj 180 d. per metus, automatiškai tampi nenuolatiniu,
nes taip įstatyme parašyta. (Man tai pvz nelabai aišku, kaip jie ŽINO,
kad tu negyvenai tiek dienų LT, nes keliaujant po ES dažnai niekur
nereik paso ant sienų.) Ta darbuotoja dar pasiūlė išsiregistruot iš
gyvenamosios vietos LT 'kad būtų tikriau' ir užpildyt deklaracija kaip
išvykusiam iš LT asmeniui. Paklausiau jos ar tai bus kažkaip geriau nei
nedaryti NIEKO, tai ji atsakė, kad bus tas pats. Taip ir nesupratau
nieko :)