Tema: Re: Tai privalomas sveikatos draudimas?
Autorius: Sail
Data: 2010-03-31 14:37:51
Saumuolis, kad aplinkos apsaugos nepamirsai su deklaracija. As pamirsau -
bauda 400 litu berods buvo. Pats mokestis 65 litai, sumoketas laiku,
mokesciams pradeklaruotas.
Pameni Oklahomoj susprogdino nafig visa federalines valdzios pastata?
Nesakau, kad taip gerai, bet kuo toliau, tuo labiau suprantu motyvacija.

Registru centre jau sudarei sutarti, kad galetum jiems finansines ataskaitas
pateikti? Jei ne - pirmyn su popieriais pas juos.