Tema: Re: Tai privalomas sveikatos draudimas?
Autorius: Sail
Data: 2010-03-31 13:17:26
Nepasitenkinimas tai del to, kad istatymus durnus daro, pats gi gerai zinai,
koks lygis. Kad kazka atleido nuo 72 lt tai gerai.
Bet kad Lietuvoj gali istatymas viena sakyt, o pakalbejus Kubiliui per TV
mokesciai jau kitaip traktuojami - tai blogai.

Pinigu surinkimo procesui tu 72 litu isleis daugiau, nei surinks i biudzeta.