Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-23 09:16:54

> Gal neteisingai suformulavau klausimą. Kodėl kai pradinė sąlyga kad tokia
> situacija iš tikro buvo, tau jokių klausimų nekyla. O kai situacija buvo
> jog pats tempiant sudalyvavo, o paskui gįžo ir papasakojo mano apsuktą
> versiją - sakai kad tai pasakos.

Taigi toks ir skirtumas. Tu pats paklausei, kaip butu, jei tokia situacija
butu realiai.

> Nes juk realiai tarp šių variantų vienintelis skirtumas ar jis dalyvavo
> nutempiant ar ne (tiesiogiai neįrodysi ar jis ieškojo telefono ar ne). Ar
> jis dalyvavo įrodysi tik išklausęs abiejų draugų ir savininkų parodymus.

Cia dalyvaus trys asmenys. Jei visu triju parodymai bus nuoseklus,
nepriestaraus faktinems aplinkybems - viska normaliai. Tik tiek, kad ne tir
dviems teisme susitarti pameluoti yra labai sunku. O cia dar ir trecias
asmuo atsiras.