Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: karolis
Data: 2009-12-21 15:18:22
buvo cia toks vienas nutikimas, kai kolega i griovi ivaziavo su dviem vaikais, nes kazkoks psichas is priekio atvaziuodamas nepaskaiciavo ir atsidure tiesiai pries juos. kadangi uz poros kilometru vaiku mama lauke, tai kolega nuveze vaikus susistabdes kita masina, grizo vel prie savomasinos, o ten jau pareigunai stovi ir bilieteli israsineja uz pabegima is ivykio vietos. susitarti ir paaiskinti nepavyko, du metus be teisiu vairavo  :)