Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-22 16:08:13
> jei staiga paaiškės, kad jis sako, jog vairuotojas viską meluoja,
> tai tada kur išvis įrodymas, jog vairavo tas vairuotojas, o ne jis pats
> girtas?

Aha. Po dvidesimt minuciu grizes vairuotojas paseka pasaka, kad pats
vairavo,bet draugas po ivykio nuveze automobili. Jei draugas tai paneigia,
reiskia pasidaro nebeaisku ishvis kas vairavo priesh ivyki. Bijau, kad tokio
minties vingio teismas nesupras. O seip - tu laimejai, shitas briedas man
per sunkus. Nes realiam gyvenime ereliai "O ash teisme pasakysiu ta ir ta ir
visi čiulps" sukelia tik gailesti ir pasitenkinima, kad reikalas nebus
sunkus.