Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-22 12:07:21
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hgpvrk$h87$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų
>>

> Jei labai nepasiseks - parodys, gal net parodys, kad telefonas tuo metu buvo
> tinkle. Ir ipaisys melagingus parodymus.

nu tada viskas normaliai.

> Cia teoriskai. Praktiskai - tavo
> parodymai bus nenuoseklus, neitikinami ir vertinami kritiskai, kaip bandymas
> isvengt atsakomybes.

tai lyg ir nepateikiau lapo, kur viskas is eiles surasyta.
pagal tam tikra klausima tik pacituoju tam tikra vieta.

> Jei tu pasakysi, kad i tavo masina staiga materilizavosi zali zmogeliukai ir
> griebe uz vairo, ko pasekmeje tu padarei avarija - teismas gali ir
> nepatiketi. Teisme irodymai ne tik surenkami, bet ir vertinami. Normalu, kad
> teisejai suauge zmones buna ir pasakomis nelabai tiki. Kitas niuansas - tu
> bandai sufalsifikuot ivykio aplinkybes. Su tokiais fruktais ash susiduriu
> nuo 2004. Buna turbut, kad mane irgi apgauna, bet manau, kad tai retas
> atvejis. Meluot reikia moket. O pazystu zmoniu, kurie su tuo dirba nuo 197X
> metu. Vat jie tai tikrai neisgaudys pasaku sekimo.

kazkokias tu cia pasakas seki. :)
ypac jos juokingai atrodo po to, kai patiki tokiom pasakom jog girtas seimo narys
per greitai atvaziavo, tai reiskia jau nebegirtas.
o kad po 20min esi ivykio vietoj, tai matai cia jau nito kazkas. kas tos 20min?
cia per tiek laiko nei atvaziuos, nei pamatuos.