Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-22 10:26:29

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų
news:hgpvd8$glb$1@trimpas.omnitel.net...
> nusėdęs. nebent parodytų išklotinę, kad tuo metu skambinai kokiam
> draugeliui pasiklaust ką daryt.

Jei labai nepasiseks - parodys, gal net parodys, kad telefonas tuo metu buvo
tinkle. Ir ipaisys melagingus parodymus. Cia teoriskai. Praktiskai - tavo
parodymai bus nenuoseklus, neitikinami ir vertinami kritiskai, kaip bandymas
isvengt atsakomybes.

> ką aš žinau, maniau kad nepriima to, ką gali įrodyti, jog taip nebuvo ar
> neteisingi veiksmai.
> o ne savo nuožiūra atmetinėt, jog tipo - ai niekur tu nėjai skambint,
> šiaip pabėgai, paskui atbėgai.

Jei tu pasakysi, kad i tavo masina staiga materilizavosi zali zmogeliukai ir
griebe uz vairo, ko pasekmeje tu padarei avarija - teismas gali ir
nepatiketi. Teisme irodymai ne tik surenkami, bet ir vertinami. Normalu, kad
teisejai suauge zmones buna ir pasakomis nelabai tiki. Kitas niuansas - tu
bandai sufalsifikuot ivykio aplinkybes. Su tokiais fruktais ash susiduriu
nuo 2004. Buna turbut, kad mane irgi apgauna, bet manau, kad tai retas
atvejis. Meluot reikia moket. O pazystu zmoniu, kurie su tuo dirba nuo 197X
metu. Vat jie tai tikrai neisgaudys pasaku sekimo.