Tema: Re: Pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-22 17:01:49
Elementariai. Vairuotojas atejes i įvykio vieta paklausia policijos - kur
mano automobilis? Vietoj viska paaiskina, po to ta pati padaro policijoj.
Policija issikvies savininka kurio paklaus - ar jis buvo ivykio vietoje ir
kaip gavosi, kad jo automobilis buvo nutemptas. Jeigu jis tai neigs -
irodyti nebus sunku. Jei patvirtins, kad issikviete drauga, kuris nutempe
automobili, bus iskviestas ir apklaustas draugas. Jei visu parodymai sutaps
ir nesikirs su policijos duomenimis - no problem.