Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-27 10:40:11
O tu manai, kad as turiu dabar mesti viska ir pradeti rimtai dometis kaip sia problema isspresti?
nesakyciau, kad kaz kaip susije su balsavimu ar pilietiskuma ar dar kuom nors.
nes tokiu pat budu galima pasiulyti tau pradeti rimtai sprsti ligoniu finansavimo klausima.

Seimo rinkimai ka buvo - balsavau.
Prezidento kai buvo - ne, nes naglas teatraliskumas tiesiog vimdo.
ES parlamento rinkimai kai bus - irgi nebalsuosiu - ten reikalus tvarko ne LT atstovai, o tie kas sumaste ta ES ir kas is to daro nauda.

VNO