Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-19 20:52:52

> Manau, kad dabar ji turi tam pagrindo, vadovaudamasi 92 str. Dalies citata:
> "Vyriausybė grąžina savo įgaliojimus Respublikos Prezidentui po Seimo rinkimų arba išrinkus Respublikos Prezidentą."

rimtas, mano praleistas, argumentasi.
is vienos puses galima sukelti krize nedidele, is kitos puses realus sveras.

> Gal aš naivus, bet nemanau, kad Kubiliui koalicija pati savaime yra vertybė. Tai yra priemonė tikslui pasiekti, todėl argumentuotai motyvuodama, pasiremdama 68% piliečių balsų (kas iš moralės taško žiūrint yra labai svarbu), Grybauskų mergina gali tikrai nemažai. Ypač turint mintyje, kad Kubilius ir visa valdančioji dauguma bent jau kol kas rodo jai tik paramą. Neįsivaizduoju, kaip konservatoriai, parėmę Dalią per rinkimus ir dėl to net nekėlę savo kandidato į Prezidento rinkimus, pažiūrėtų rinkėjams į akis, jei pradėtų piestu stoti viskam, ką sugalvotų 68% gyventojų paramos turinti Prezidentė... Nebūtų valdžioje iki 2109 metų, ko gero :)

mane daugiausiai tas ir idomu.
nes viena teatre spektaklius daryti ir kita darysti sprendimus, kurie gali buti net ir finansiskai nenaudingi seimunams.
Tie ministrai, su kuriais "rimtai" snekesis prezidente, manau ten ne siaip sau atsirado ir tikrai ne del savo isskirtiniu sugebejimu nustatytuose srytyse dirrbti.

paziuresma :)

VNO