Tema: Re: Fantastika
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-21 18:50:13
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:gv36di$fcv$1@trimpas.omnitel.net...
> privalai balsuoti, kad politikeliai tureti pagrinda teigti, kad jie isrinkti.

:))) Absurdas :) Kaip gali atsirasti politikierius, kuris nėra išrinktas? Ir jei ne rinkti, tai kaip tu tai įsivaizduoji? Tokiu atveju matau vienintelę išeitį - prarandam suverenitetą ir mums valdžią paskiria.

> o realybe rodo ka? O gi 50% zmoniu mano, kad dabartine politika ir jos supuvimas nevertas to balsavimo.

O kas renka tą supuvusią valdžią? Renkant Prezidentą rinko labai daug žmonių, palyginus su kitais rinkimais, ane? ~50%? 50% nuo visų turinčių teisę balsuot!!!! O kur kiti? Vieniems dzin ta valdžia, nes savo pasidaro nesvarbu kokiai valdžiai esant, o kiti - avinėliai ir pastumdėliai.

Yra toks pasakymas, kuris man patinka: "Tam, kad pasaulyje vyrautų blogis, užtenka, kad geri žmonės nieko nedarytų".

> Ir as asmeniskai netikiu, kad balsuojama vardant Lietuvos ar pan.

Žinoma, kad ne. Aš balsuoju dėl savęs.