Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-20 11:21:29
>O man visgi atrodo, kad nei as, nei tamsta nesame gudresni uz isrinktaja
> prezidente.

Gal ji ir gudresne;) Siaip sis zodis puikiai tinka prie poliko asmenybes.

> Nemanau kad Grybauskaite kandidatavo for fun ir nemanau, kad jai pritruks
> kompetencijos, tad nemanau, kad ir savo grieztus zodzius tardama, ji ju
> nepasvere. Tikrai nepanasi i paksiu.

Tikrai nepanasi.
Bet ji zmogus,  suiteresuotas irgi.
Tikiuosi suinteresotumas yra ir zmonemes rupintis, tikemes ja kas ir pavyks.

> suprantu, kad tamsta arba nedalyvavot rinkimuose  arba laimejo ne tamstos
> kandidatas.

Popsas. Kiti varianta i galva neatejo dar?

> Sekmes. Sioje atsakoje savo pasisakyma baigiau. Kvepuokite letai ir
> ritmingai. Atsipalaiduokit.
> :)

Aciu. Einu darbuotis toliau, moketi mokescius ir visokiu pvm.us, ksd isrinktoji turetu is ko alga gauti.

VNO