Tema: Re: Fantastika
Autorius: ttt
Data: 2009-05-19 18:07:35
Tu biski sugadintas man rodos..
Kuo nors is viso tiki gyvenime? Ar visur tik pinigus matai?
Man rodos prie seimo zmones su akmenimis parode kad reikia neuzsimirsti
ka aktoriai gali rodyti ziurovams.
Ir aktoriai dabar jau truputi kitaip vaidina.. Vadinasi ne vien
teatras..

Matai jei taip kalbant objektyviai gal ir yra to teatro visur, bet mes
turime pasoneje ES ir kuo toliau tuo daugiau vazinejam ir matom kaip
jie gyvena. Is esmes mums dar toli iki ju teatro.. todel ir siekiam jo.
Pasieksim, tik laiko klausimas. Ateis laikas kai premjeru ir partiju
nariais bus tokie patys kaip Grybauskaite, pavazineje, ten pagyvene.
Tiesiog, mano nuomone, dabar mes stebimo to proceso pirmasias kregzdes.