Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-19 21:23:07
nu gi atsakyti yra labai paprasta.
nezinau ar teko mokytis statistika.

68% nuo 100% balsavusiu, arba ~38% nuo visu galejusiu balsuoti.
tai kokia problema?

susitinkame rytoj mieste, darome live apklausa.
T=jos tikslumas nebus didelis, nes imtis turi buti is ivairiu miestu/miesteliu ir kaimu/kaimeliu ir pageidautinas apklaustuju kiekis butu gerai dielis.

Bet tau gal uzteks, jei apkausime 200-300 zmoniu Vilniuje?
manau ir 20% zmoniu nezinos ka gali musu prezidentas.

Bet tai neesme -ar pastebejai, kad nei vienas is kandidatu pries savo pop-teatralinius rinkimus apie tai neuzsimine?
O zinai kodel?

VNO