Tema: Re: Fantastika
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-19 19:31:51
Teisybės dėlei drįsiu atkreipti visų dėmesį, jog 69% nuo 51% yra maždaug 35.6%.
Kalbėkit apie visą balsavimo teisę turinčią tautą. Nes tie, kur neatėjo - be pagrįstų abejonių (95%) yra NE UŽ Grybauskaitę. Jie tiesiog netiki rinkimais, arba kandidato tinkamo nebuvo (man nebuvo kandidato tinkamo, o Chuck Norris įrašyti netilpo, tai balsavau NE UŽ).

Tad galiu daryti išvadą, jog Grybauskaitė gavo MAXIMUM 35.6% visos tautos balsų.

Taip pat galima palyginti ankstesnius:
Paksas (v. Adamkus 2002): 54*0.52 = 28% tautos.
Adamsius (v. Paulauskas 1997): 50% * 73.66 = ~37% tautos. Paulauskas, beje, irgi surinko ~49% nuo 73.66 = 36% tautos.
AMB 1993 metais 60% nuo 78.6 % dalyvavusių (total 1,211 Kbalsų, arba 47% tautos!!!!)

Galima būtų nešališkai teigti, jog Prezidentu, turinčiu apie 1/2 visos tautos palaikymo, buvo AMB. Vienintelis. Na, dėl tautos sąmonės inercijos gal, nesvarbu sausai matematikai.
Visi kiti Prezidentai - 28-37% ribose. Ir GRYBAUSKAITĖ šiuo atžvilgiu kol kas pralenkia tik Paksą. Nei Adamkaus, nei Paulausko neapdeda.

Taigi gudrieji kurmiai, besimėgaujantys magiškais 69 skaičiukais (arba 68, kaip kam patogiau), parašykite šalia ir skaičiuką 35%.

Giliesiems skeptikams, įsitikinusiems, jog likę 48% rinkėjų irgi už Dalytę - galite įrodinėti. Aš manau, kad nebalsavo abejingi, reiškia, jų balsų kaip UŽ - negalima skaičiuoti.

Johnas